چگونه به بهبود پیش آگهی از کیست کلیه

چهار شنبه 16 بهمن 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود پیش آگهی از کیست کلیه

چگونه به بهبود پیش آگهی از کیست کلیه

کیست کلیه یک بیماری شایع کلیوی است و شرایط هر بیمار از دیگران متفاوت است. سپس ، چگونه به بهبود پیش آگهی از کیست کلیه تبدیل به یکی از مشکلات نگران از بیماران مبتلا به کیست کلیوی است.

چه تاثیر می گذارد پیش آگهی از کیست های کلیوی ؟

کیست های کلیه را می توان به کیست کلیه ساده و کیست های پیچیده کلیه با توجه به وضعیت کیست تقسیم شده است. کیست ساده کلیه بدون علامت واضح است آسیب کمتر به بدن در حالی که کیست پیچیده کلیه جدی تر و بیشتر احتمال دارد که به نارسایی کلیه است. بنابراین، کیست ساده کلیه یک پیش آگهی بهتری دارند در مقایسه با کیست پیچیده کلیه است. علاوه بر این، سن، جنس و میزان کیست خواهد شد و پیش آگهی از کیست کلیه اثر می گذارد .

چگونه به بهبود پیش آگهی از کیست کلیه

ما می توانیم از بالا می دانیم که برخی از عوامل تغییر ناپذیر شده توسط مردم است. اما ما می توانیم گام های عملی برای بهبود پیش آگهی از کیست های کلیوی است. چه ما در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که به کوچک کردن کیست ، جلوگیری از پارگی کیستیک و حذف مایع کیستیک از بدن است.

* کم نمک، کم چربی ، پروتئین با کیفیت بالا و بالا ، ویتامین رژیم غذایی همیشه پیشنهاد برای بیماران مبتلا به کیست های کلیوی است. غذاهای با پروتئین غنی هستند ممنوع است. علاوه بر این، حفظ روحیه ی خوب و ورزش به درستی هر روز کمک بزرگی در روند کوچک شدن کیست می دهد. شما می توانید یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com برای جزئیات بیشتر ارسال کنید.

* پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به شدت به بهبود پیش آگهی از کیست های کلیه توصیه می کنند. این یک درمان به تازگی ایجاد شده است و هیچ عوارض جانبی . داروهای کارآمد را به ضایعه کلیوی با دستگاه اسمز نفوذ . این می تواند به سلولهای پوششی جلوگیری از تولید مایع کیستیک و افزایش نفوذپذیری دیواره کیست . بنابراین مایعات کیستیک خواهد از بدن بروید. آنچه مهم تر است ، می تواند سلول های کلیه آسیب دیده را ترمیم و اجازه دهید کار کلیه به صورت عادی.

به منظور بهبود پیش آگهی از کیست کلیه، روش باید سعی شود که چه چیزی به ارزش تلاش است . به خاطر سلامتی خود و خانواده خود ، رفتن و قدم هایی را برای بهبود پیش آگهی از کیست های کلیوی است. اگر سوالی دارید که در راه مبارزه با بیماری کلیه، ما یک پیام زیر را ترک کنند. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه به بهبود پیش آگهی از کیست کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.